- Spune-ne cateva cuvinte despre tine. Cine esti tu antreprenorule?
Antreprenoare: Anca Medena, Bistrita.
- Ce te-a determinat sa faci acest pas urias in viata ta profesionala si sa-ti asumi acest risc?
Motivarea cea mai mare pentru a face acest pas a fost NEVOIA DE SCHIMBARE. Impreuna cu sotul meu avem un salon , eu lucram in domeniul unghiilor tehice/manichiurii,iar sotul Frizer. Ne doream si aveam in plan un viitor salon cu alt concept,altceva in oras…. am gasit oportunitatea de a ne dezvolta prin acest proiect.
- Care sunt calitatile personale care crezi ca te ajuta sa reusesti cu aceasta afacere?
Calitatile care ma ajuta in aceasta afacere sunt cunostiintele dobandite pana la acest moment. Lucrand in domeniu de mai bine de 10 ani cunosc nevoile acestui domeniu.
- Cum ti-a venit ideea de afaceri?
Ideea de afacere a pornit de la NEVOIA DE SCHIMBARE, am simtit ca e nevoie de mai mult …de un Brand, de un NUME nou…de REFRESH in afacere.
- Este un domeniu in care ai experienta si expertiza sau ai iesit din zona de comfort si incerci ceva nou si diferit fata de ce facea-i pana acum?
Domeniul afacerii imi este cunoscut, insa ideile sunt noi ,vreau sa abordez domeniul si din alta perspectiva printr- un concept nou.
- De ce acum? Ai fi incercat si daca nu aparea oportunitatea acestei finantari?
Am vazut o oportunitate aceasta finantare. Ideea o aveam pentru viitor,dar finantarea a fost un impuls.
- O scurta descriere a ideii de afacere.
In cadrul societatii planificam dezvoltarea a doua concepte, unul neintâlnit pe piata din Bistrita și unul foarte putin dezvoltat, astfel: Primul- oferirea de servicii de manichiura/pedichiura, exclusive, pentru barbati, deoarece, salonul va avea o parte de frizerie și atunci am gândit ca ar fi excelent sa existe și acest serviciu in salon, iar al doilea concept este pentru sustinerea mamicilor care vor sa imbine utilul cu placutul, acordându-și atentia de care au nevoie și in același timp având pe cei mici aproape, in siguranta. Sigur ca, in acest concept au loc toti membrii familiei care petrec mai mult sau mai putin timp cu cei mici. In zilele noastre avem tot mai multi tatici implicati in creșterea și dezvoltarea copiilor și prin urmare acest concept este pentru intreaga familie. IDEEA DE BRAND pe care vom merge va fi BETTER YOU, adica un indemn la a deveni mai bun ,mai frumos din toate punctele de vedere. Aceasta va fi motivatia brand ului,in special prin serviciile noastre care vor fi mai bune incepand de la vestimentatie, angajati, echipa, servicii, interior design, promovare si marketing.
- Care sunt asteptarile tale ca antreprenor?
Asteptarile sunt relativ rationale…cel mai important pentru mine este feed-back ul celor din jur. Acesta imi v a da verdictul daca merg pe drumul cel bun sau e nevoie de unele ajustari.
- Cum iti vezi afacerea in 3 ani? Dar in 5 ani? Explica de ce crezi ca previziunile tale s-ar putea indeplini.
Afacerea o vad pe picioare si peste 10,20 de ani,asta fac de cand am inceput sa mi croiesc un drum sper independenta financiara. Important e sa urmaresti nevoile pietei , feed- back ul celor din jur si sa mentii stafeta sus.
- A trecut deja un an de cand ai pornit pe acest nou drum. Ce lucruri noi si utile ai invatat pe parcurs?
Perioada aceasta , care pentru mine nu a fost si nu e usoara deloc, m- a ajutat sa ma formez ca si Antreprenoare , s a ma dezvolt usor spre partea administrativa, deoarece nu eram pregatita deloc in acest mod. Inca mai invat si ma fortez sa inteleg in continuare partea aceasta administrativa care e necesara pentru un buisness de viitor.
- Ce sfaturi ai da celor care doresc sa devina antreprenori?
Un singur sfat cred ca e necesar MOTIVARE. Motivele ne ajuta sa mergem inainte , fie ele personale,financiare sau familiale. Un Antreprenor daca are MOTIV ,merge mai departe indiferent de situatie.
Multumesc pentru oportunitate,rabdare si implicare.