Uniunea Camerelor de Comert Internationale Bilaterale Romania – Franta in parteneriat cu Centrul de Afaceri Francez, ABC Oprea Holding & Associates S.A. organizeaza „Forumul International FUTURALLIA Bucuresti” care va avea loc in perioada 10 – 12 iunie 2015, la Romexpo Bucuresti.
Pentru primele 100 de firme care se inscriu, taxa de participare la eveniment este de 200 EUR+TVA
Futurallia este un forum mondial multisectorial, care a fost organizat in numeroase tarii ale lumii, printre care: Belgia, Statele Unite ale Americii, Franta, Qatar, Canada, Turcia, Polonia. In anul 2014, Futurallia a fost organizat in Franta, la Lyon, cu participarea unui numar de peste 800 de societati din 35 de tari.
In acest an, la Bucuresti se defasoara a 20-a editie a forumului. Evenimentul este sustinut de Camera de Comert si Industrie a Romaniei alaturi de Camerele de Comert Judetene, Ministerul Economiei, Comertului si Turismului si Ministerul Afacerilor Externe. Futurallia Bucuresti 2015 se adreseaza firmelor care vor sa-si dezvolte afacerile la nivel international in urmatoarele domenii de activitate:
• Productie industriala;
• Productie agricola, inclusiv industria carnii, industria vinului;
• Comert si distributie;
• IT si industrii creative;
• Constructii si infrastructura;
• Energie;
Tariful de participare la Futurallia este de 800 euro/pers/firma (plus TVA), serviciile incluse fiind urmatoarele:
• contact direct cu peste 800 de firme din 30-40 tari participante la forum; • peste 1.000 potentiali parteneri de afaceri prezenti la evenimentele de networking ale forumului;
• acces timp de un an la reteaua internationala de contacte a Futurallia si la baza de date cu 3.500-4.000 de societati partenere;
• aparitia firmei in Catalogul Forumului (varianta tiparita si on-line);
• asigurarea unui numar de maxim 16 intalniri de afaceri B2B pe durata celor doua zile ale Forumului;
• participare la cocktail de bun-venit cu ocazia Ceremoniei de deschidere, două pranzuri de afaceri, seara international, seara aniversara si pauze de cafea pe durata forumului;
• servicii de traducere (daca firma solicita) si asistenta eveniment. Fiind un Forum plurisectorial cu participare internationala, participantii vor putea sa stabileasca contacte cu partenerii de afaceri straini care isi anunta prezenta la eveniment si vor avea acces nelimitat in 3 zone expozitionale importante: – Standurile expertilor – specialistii in comert international (bancheri, firme de asigurari, avocati, experti in logistica, transportatori) – Standurile Internationale – grupeaza pe toti cei care insotesc delegatiile regiunilor si tarilor participante – Standurile Partenerilor – sponsorii si partenerii institutionali ai evenimentului
Pentru informatii suplimentare si inscrieri va invitam sa va adresati la CCIBN, D-na Pop Eugenia-Maria Sef Compartiment Relatii de Afaceri, tel : 0263-230640, mobil:0733-900192, email : pop.eugenia@cciabn.ro.