Ce face aplicația : este o aplicație WEB și Mobile destinata echipelor de mentenanta pentru planificarea , execuția și controlul proceselor de mentenanță.
Functionalitati:
- managementul locațiilor unde sunt amplasate echipamentele , localizare geografică și localizare prin harta “indoor” (clădiri , etaje , zone, camere etc..)
- managementul echipamentelor care participa în procesele de mentenanță. – >. se va genera un QR code unic/echipament pentru identificare mai ușoară în teren a echipamentelor
- managementul echipelor de mentenanță , inclusiv subcontractori
- consumabile utilizate în mentenanță
- calendar de mentenanta. : preventiv, corectiv, predicitv
- execuția planului mentenanței și raportarea lui în platforma MentDrive
- notificari : mail , mesaje telefon …etc
- generarea rapoartelor de mentenanță : eficienta echipe , stare / istoric echipamente, stocuri de mentenanță consumate sau necesare în viitor…etc
- integrare ERP-uri pentru date contabile.
Beneficiile aduse în urma utilizării MentDrive
- Control sporit asupra personalului intern sau a subcontractorilor implicați în mentenanță – >notificări, rapoarte de execuție și întârzieri
- Reduce timpul managerului de mentenanță în planificarea și urmărirea mentenanței cu 40%
- Reduce costul de mentenanta prin optimizarea proceselor cu 20%
- Reduce la minim efortul echipelor de mentenanta pentru raportarea proceselor de mentenanță
- Alocarea bugetului în stocuri de mentenanță atunci când este necesar -> se generează predicție în viitor pe stocuri de mentenanță .
Va rog sa gasiti in atașament o prezentare a platformei , iar mai multe informații legate de aplicație se găsesc pe site-ul www.mentdrive.ro