Pentru mediul de afaceri din România dar și pentru instituțiile statului, sursele de finanțare oferite de către Comunitatea Europeană sunt o excelentă oportunitate de a implementa acele proiecte de dezvoltare; pe diverse domenii de activitate, care din lipsa unor alte surse de finanțare ar putea fi blocate.
Cursul MANAGER PROIECT prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a studia strategii de identificare a surselor de finanțare și stabilire a scopului proiectului, proceduri de achiziții publice și managementul riscului este ideal pentru toți antreprenorii dornici să-și finanțeze afacerea cu ajutorul fondurilor primite din partea Uniunii Europene.
Participând la cursul propus de CCI BN veți dobândi competențe precum planificarea activității de integrare a proiectelor în cadrul unei organizații prin crearea specificațiilor de proiect, efectuarea analizei PESTEL, stabilirea relațiilor de de afaceri și negocierea cu părțile interesate.
OBIECTIVELE EXPRIMATE ÎN COMPETENŢE PROFESIONALE (conform cu standardele de pregătire profesională /standardele ocupaţionale, acolo unde este cazul)
- Planificarea activităților de integrare a proiectelor în cadrul unei organizații prin crearea specificațiilor de proiect, efectuarea analizei PESTEL, stabilirea relațiilor de afaceri și negocierea cu părțile interesate
- Asigurarea managementului de proiect prin elaborarea documentației proiectului,administrarea indicatorilor de evaluare și gestionarea informațiilor si a metodologiilor proiectelor
- Asigurarea managementului resurselor materiale (logistică, echipamente, stocuri) în cadrul proiectului
- Aplicarea managementului schimbării
- Planificarea resurselor
- Realizarea managementului costurilor în cadrul proiectelor prin controlul cheltuielilor, furnizarea rapoartelor de analiză cost-beneficiu și gestionarea bugetelor
- Utilizarea principiilor managementului calității în cadrul proiectelor prin identificarea cerințelor legale, asigurarea conformității cu cerințele legale și respectarea standardelor companiei
- Aplicarea managementului resurselor umane în cadrul proiectelor
- Efectuarea analizei riscurilor
- Aplicarea principiilor de gestionare a conflictelor
11. Realizarea managementului comunicării în cadrul proiectelor